Klacht: Probleem wordt niet opgelost door Thuisbezorgd

[email protected] op 21 april 2024 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag reageren op de situatie met mijn recente bestelling via Thuisbezorgd.nl. Ik ben teleurgesteld omdat, ondanks dat ik bewijs heb geleverd van hoe mijn bestelling is geleverd, het lijkt alsof mijn woorden en bewijs niet volledig zijn geloofd. Als klant die via jullie platform heeft besteld en betaald, hoop ik dat jullie deze kwestie serieus oppakken. Ik heb documentatie die aantoont hoe de levering heeft plaatsgevonden.

Mijn wens is eenvoudig: ik wil graag mijn geld terug in plaats van een compensatie van 15% korting op een volgende aankoop. Het is voor mij belangrijk dat mijn rechten als klant, die met bewijsmateriaal komt, gerespecteerd worden. Ik waardeer jullie aandacht voor deze zaak en hoop op een passende oplossing.

———
Ik zal mijn negatieve recensies blijven herhalen tot dat mijn probleem is verholpen.
Onlangs als 3 keer klacht ingediend bij [email protected]
————
Dit is de laatste reactie vanuit [email protected]

Beste Mehmet,

Bedankt voor je reactie omtrent de status van jouw bestelling bij New York Pizza Arnhem Turfstraat met bestelnummer MTCNLO.

Wij betreuren het ten zeerste dat jouw bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben contact gehad met New York Pizza Arnhem Turfstraat en zij geven aan ons geen akkoord te geven voor een terugbetaling. Zonder deze toestemming kunnen wij het proces niet in gang zetten, waarvoor onze excuses.

Helaas is het zo dat het voor ons niet mogelijk is om te controleren wat er precies is gebeurd. Wij moeten het doen met de informatie die klanten en restaurants aan ons verstrekken, informatie die logischerwijs niet altijd even objectief is. Wij hebben niet de middelen om deze informatie te verifiëren. Om die reden is het bemiddelen in het geval van klachten een lastige zaak. Wij zullen bij een dergelijk dispuut nooit een kant kiezen, maar proberen klant en restaurant samen tot een oplossing te laten komen.

Indien je deze situatie verder wenst te bespreken, willen wij je adviseren contact op te nemen met het restaurant, aangezien onze restaurant partners verantwoordelijk zijn voor de bereiding en bezorging van jouw bestelling. Het telefoonnummer van het restaurant is altijd terug te vinden in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit nummer is in dit geval: 31264455477.

Wij hopen dat jij in het vervolg een betere ervaring zult hebben bij dit of wellicht een ander restaurant. Hopende jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lisa

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn volledige geld weer terug ipv afgewimpeld te worden met 15% korting op mijn volgende bestelling.

Ik ben vanmening dat het vertrouwen hersteld moet worden als een derde partij problemen veroorzaakt bij een dienst zoals thuisbezorgd.nl. Als klant heb je recht op een goede service en kwaliteit, en het is frustrerend als dit niet wordt geleverd vanwege fouten van een derde partij.

Het is in het belang van thuisbezorgd.nl om het vertrouwen van hun klanten te behouden en eventuele problemen serieus te nemen. Door feedback te geven en je ervaringen te delen, help je niet alleen jezelf, maar ook andere klanten en het bedrijf om de service te verbeteren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Klantenservice van geeft geen gehoor aan de probleem, verzoekt klant zelf contact op te nemen met 3’de partij. Ik heb foto’s gemaakt van bezorging en mijn bon bij elkaar als bewijs, maar thuisbezorg vind dit helemaal niet interessant. Blijft herhalen dat ik zelf moet contact openen met 3’de partij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik €20 terug heb gekregen ipv korting op volgende aankopen. Gewoon triest voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]