Klacht: levering op verkeerde adres

Loriaux op 08 mei 2025 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb besteld met een ander afleveradres. Bevestiging is op nieuwe, juiste adres.
De bezorger staat op mijn oude adres.
Na telefoon aan restaurant krijg ik te horen dat ze het doorgekregen hebben van thuisbezorgd.nl
Restaurant gaat met mij in discussie of de levering.
Erg onprofessioneel. Het probleem wordt bij mij gelegd; eten is koud en zin in eten is voorbij.
Fout ligt dus bij thuisbezorgd.nl juiste aflever adres is niet doorgegeven?!!

Gewenste Oplossing:

Voortaan goed controleren of het adres klopt. Restaurant vertelde dat ze van thuisbezorgd.nl naam en adres hebben doorgekregen. Dit houdt in dat huisbezorgd.nl niet goed heeft opgelet.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Reactie van de melder van de klacht Loriaux

1 week geleden - Restaurant zegt dat ze gegevens doorkrijgen van thuisbezorgd. Kan niet erachter komen bij wie de fout ligt. Eten is op verkeerde adres bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loriaux