Mijn Klacht:
Ik heb op 17.27 uur in ‘s-Hertogenbosch een koerier van Thuisbezorgd.nl gezien die op zijn fiets met een telefoon in zijn hand zat te appen. Dit gebeurde terwijl hij door de wijk De Donk fietste. Dit gedrag is niet alleen asociaal, maar ook levensgevaarlijk voor andere weggebruikers. Ik vind het onacceptabel dat dit soort verkeershuftersgedrag niet wordt aangepakt. Daarnaast vind ik het ronduit belachelijk dat er geen telefoonnummer beschikbaar is voor directe klachten en dat men een account moet hebben om een klacht in te dienen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om actie tegen de koerier en dat alle bedrijven verplicht worden een telefoonnummer beschikbaar te stellen voor klachten.

