Klacht: Bestelling niet bezorgd, terugbetaling geweigerd

RBDH op 25 mei 2024 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Ik heb vandaag lunch besteld omdat ik hevige rugpijn ervaar en al op overlevingsstand sta doordat ik alleen thuis ben met mijn kleuter in deze conditie. Mijn bestelling is door het restaurant netjes meegegeven aan de bezorger. Deze heeft echter de bestelling als bezorgd gemarkeerd terwijl hij niet eens bij mij heeft aangebeld. Ik ben thuis en woon gelijkvloers dus ik kan de bel niet hebben gemist. De chat van Thuisbezorgd weigert mij te helpen omdat ze me eenmaal zouden hebben gebeld. Dit is inderdaad zo maar dit gaat via een vaste telefoon in Enschede. Ik woon in Den Haag. Ik heb er daarom geen tel bij stilgestaan dat dit de bezorger zou kunnen zijn, aangezien die doorgaans met een 06 bellen. Thuisbezorgd wil mij ook niet helpen in contact te komen met de bezorger om te vragen waar hij het heeft neergezet (vermoedelijk een verkeerde adres).

Op de chat zijn beide medewerkers die ik heb gesproken onbeleefd en kappen zonder aankondiging plots de chat af. Ik ben geen moment vervelend of persoonlijk tegen hen geweest, ik wil simpelweg een passende oplossing voor een niet-geleverde bestelling. Dat is een terugbetaling.

Ik wil een terugbetaling van mijn bestelling.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over thuisbezorgd.nl
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RBDH