Klacht: Thuis briefje bij de buren ingegooid

op 25 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ups bracht een pakketje maar niet bij mij aan de deur voor wie het bestemd is, nee ze belde aan bij de buren. Er was niemand dus er ging een briefje in de bus met dat het pakket af te halen is. Maar ik was gewoon thuis, maar ze hebben bij de buren aangebeld. Het is dat mijn buurman zag dat mijn naam er opstond. 10x geprobeerd klantenservice te bereiken of iemand aan de telefoon te krijgen. Dit gaat niet…. Een paar euro armer en geen steek wijzer

Wanneer het pakket bij d goede persoon wordt aangeboden. En mocht deze niet thuis zijn bij de buren proberen ipv gelijk doorsturen naar afhaal punt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:16 geantwoord