Klacht: Thuis bezorging?

op 20 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik dacht dat pakketjes thuis bezorgt werden. Er werd echter niet aangebeld maar gewoon een briefje in de bus gestopt dat we niet thuis zouden zijn en dat ik mijn pakketje maar een dorp verderop moest gaan halen bij zo’n acces point.

Als UPS dit soort problemen een keer serieus zou nemen en bezorgers daarop aan zou spreken. Ik moet té vaak naar buren of een dag wachten of nu zelfs naar een heel ander dorp voor mijn pakketje.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:24 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ColinPapen