Klacht: The soap goes on and on and on……….

op 05 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaand bericht ontvangen per mail op mijn laatste klacht hier.
Ik blijf me afvragen wat er gaande is bij Youfone.
Ook stuurt een extern bedrijf de simkaart, dan lijkt het me toch dat dit eenvoudig op te lossen is?
Is Youfone geen opdrachtgever naar het externe bedrijf?
Ik zal hier blijven reageren tot de klacht is opgelost!!!

onderstaande mail ontvangen naar aanleiding vorige klacht
“Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Omdat uw nummerbehoud is afgewezen wordt uw simkaart door een extern bedrijf opgestuurd.

Helaas kunnen wij de tijdsperiode niet doorgeven.

Onze excuses voor de vertraging.”

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

Gewenste Oplossing:

En daarom zit ik intussen al 3 maanden !!!! zonder telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 05 juli 2012 om 17:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Al eerder doorgezet

Reactie van de melder van de klacht M.B.

5 jaren geleden - Youfone bied geen oplossingen! alleen knullige smoesjes omdat het externe bedrijf niet in staat blijkt om binnen een normale termijn een simkaart te versturen. Waardeloos!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door M.B.