Klacht: Beëindiging slapend account lukt niet, incasso’s lopen door en contact is niet te krijgen

Bozeklant1610 op 08 november 2022 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Ooit denk zo’n zeven jaar geleden alweer mij aangemeld meteen Abbo v 10 per maand en na een korte periode deze gedeactiveerd. Nu blijkt al jaren geld te worden afgeschreven al slapende voor iets dat ik niet gebruik . Inmiddels is dit opgelopen naar 1660 euro! . Nu ik probeer mijn account te verwijderen wordt mij na inloggen gevraagd eerst het account te activeren mét maandelijkse nog hogere kosten v 40 euro per maand. Ik kom hier niet doorheen en dus niet naar de volgens de faq benodigde optie met ‘settings’. Het e-mail adres geregistreerd bij Paypal en bijbehorend telefoonnummer geven niet thuis. (Reply dat het admin mailadres alleen voor verzending gebruikt wordt en telefoon wordt niet opgenomen). Graag hulp bij beëindiging en verwijdering van account en opgeslagen gegevens. De overschrijving is via Paypal zojuust stopgezet maar zonder officiële beëindiging zit ik niet te wachten op een gerechtsincasso e.d. op termijn.
Graag hulp bij stopzetten, verwijdering

verwijdering account en opgeslagen gegevens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Inner Circle

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Inner Circle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeklant1610