Klacht: Flavor vape werkt niet

op 23 april 2015 over The Flavor Vape Company in de categorie Tabaksbedrijf

k heb onlangs op een tank station een flavorvape gekocht met de smaak Melon Delicious en wilde die vandaag gebruiken, maar hij werkt niet.Het lampje gaat niet aan. Ik proef wel een klein beetje meloensmaak in de verte.

batch no. 30052013
streepjescode 5539000346

Dit is de eerste keer dat ik een sisha koop van jullie merk en ik durf er anders niet weer een te kopen want ze zijn toch te duur om ongebruikt weer weg te moeten gooien.

Ik ben tevreden als ik een tip krijg hoe ik hem aan de praat krijg of een nieuwe. Maar het probleem is dat ik hem op een tankstation heb gekocht enkele weken geleden en niet meer weet waar en om er dan voor terug te gaan rijde is natuurlijk ook onzin.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Flavor Vape Company

Reactie van de melder van de klacht Gonnie Schreven

4 jaren geleden - Ik heb gisteren een mail naar flavor vaapes gestuurd en kreeg vandaag al meteen een berichtje dat ik een nieuwe thuis gestuurd krijg. Super en snelle service dus van Flavor Vapes.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Flavor Vape Company nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gonnie Schreven