Klacht: de batterij gaat te snel leeg dan zit je nog niet aan de 500 puffs of 3 pakjes sigaretten

op 29 maart 2015 over The Flavor Vape Company in de categorie Tabaksbedrijf

500 puffs zijn ongeveer 3 pakjes sigaretten, daar doe ik normaal een week mee. de batterij is binnen anderhalve dag leeg en dan kan je hem weggooien terwijl ik er ook gewone sigaretten bij rook. dus ik gebruik hem ook niet continue.
ik heb er inmiddels al meer dan 5 gekocht om het toch weer te proberen omdat ik het zo lekker vind, maar voor dat geld wat het me gekost heeft, zou ik willen vragen of jullie mij een paar nieuwe kunnen opsturen dan heb ik toch mijn geld een beetje terugverdiend. Ik ben wel heel erg tevreden over de verschillende smaken vooral de aardbei en blueberry, maar met name de kers! ook het uiterlijk van de sigaret vind ik erg leuk, daarvoor mijn complimenten! ik kijk uit naar een reactie. bvd ramona de groot

ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen wordt.
ook ben ik tevreden als ik een paar nieuwe flavor vapessigaretten opgestuurd zou krijgen met mijn favoriete smaakjes want ik vind ze nog steeds heel erg lekker en zo zijn mijn kosten er ook uitgehaald! dat zou ik heel erg waarderen. ondertussen denk ik dat jullie het product zullen verbeteren en zal ik er in de toekomst van blijven genieten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Flavor Vape Company

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Flavor Vape Company nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ramona de groot