Klacht: teweinig aandacht voor als je even langs komt voor reperatie en in het geval hoortoestellen lange wachttijden

op 13 december 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ben langs geweest voor mijn hoortoestellen op afspraak bleek dat er dopjes in mijn oor zaten konden mij niet helpen maar het is toch vande zotte dat die dopjes zomaar in jou oor blijven zitten dus naar de huisarts verwezen bleken er drie dopjes in mij oor te zitten nu heb ik een geiriteerd oor en hoor nog steeds niet goed vanmorgen bij hans anders geweest kan pas na nieuwjaar worden geholpen dat is toch niet normaal ik heb al meer dan 10 jaar hoortoestellen en dit is mij bij de andere leveranciers nog nooit overkomen de vorige keer dat ik iets had met mijn hoortoestel moest ik 20 km verde voor hulp ik vindt dit geen goede servise en als ik dit had geweten was ik wel naar een andere gegaan

denk niet dat het ooit nog goed komt tussen hans anders en mij ze zeggen steeds we begrijpen het maar daar geloof ik niet in ze nemen mij volgens mij niet echt serieus dus ik weet niet wat hun doelstelling is volgens mij alleen maar verkoop en dan wegwezen niet zeuren

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 december 2017 om 13:28 geantwoord

Beste Benniespecken,

Op 9 december 2017 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over de hoortoestellen.

Allereerst bedank ik u dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten. Ik vind het heel erg vervelend om te horen dat de dopjes in uw oren bleven zitten.

Ik heb telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Ik heb u een afspraak aangeboden die dit jaar nog zou plaatsvinden. U heeft aangegeven dat u dit niet wilt. Wij respecteren uw keuze.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dave
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door benniespecken