Klacht: teveel betaalde hypotheek terugstorten

op 21 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is teveel hypotheek betaald. Ik diverse keren(ca 4 keer) schriftelijk verzocht om het teveel betaalde terug te storten.
Tot op heden is hier niet op gereageerd en het teveel betaalde is niet teruggestort

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 20:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Smout,

Bedankt voor je bericht via www.klacht.nl. Het is jammer om te horen dat je ons een paar keer hebt verzocht het teveel betaalde bedrag terug te boeken en dat dat niet is gebeurd.

Ik begrijp dat dit over de Hypotheek gaat. Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met mijn collega\'s van Hypotheken. Dat kan via telefoonnummer 020 22 888 99.

Met vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mljsmout