Klacht: teveel betaald

op 31 augustus 2018 over CAK in de categorie Overheid

ik moet geld terug krijgen van Cak geld die ik onterecht heb betaalt of van mijn rekening regelmatig werd ingehouden ik gaf mijn rekening nmr door en nu wacht ik al een week op het geld dat ik terug moet ontvangen maar volgens cak storten zij dat meteen als jou rekening nummer bekent
waarom moet ik dan vier tot zes weken wachten
waarom word er meer dan 6 maanden onterecht geld ingehouden die ik niet moest betalen en nog moet ik 6 weken wachten voor geld dat volgen hun meteen word over gemaakt

450387471

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 18 september 2018 om 14:48 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij geschreven dat deze klant nooit een bedrag aan ons heeft betaald. Wij houden ook niet automatisch een bedrag in van haar uitkering of van haar bankrekening. Omdat deze klant meent dat zij geld van ons terugkrijgt hebben wij haar gevraagd om op een bankafschrift of een uitkeringsspecificatie te laten zien dat wij bedragen inhouden. Dit heeft zij tot op heden niet laten zien. Wij sluiten daarom deze klacht. Ellen, Webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela nina