Klacht: Terugzending jurk ID15413589

op 26 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

De jurk die ik van LITB ontving beantwoorde totaal niet aan de kleurstalen die LITB mij toestuurde.Na 10x gemail met Lizahne van LITB heb ik akkoord bereikt en de jurk naar Polen gestuurd. Lizahne beloofde mij om na 3 tot 5 werkdagen een bevestigingsmail te sturen en mij het bedrag van 185.69 terug te storten. Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Alvst bedankt voor uw medewerking
Linda Geeraerts

Ik ben tevreden als LITB mij het bedrag van
185.69 terugstort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Linda Geeraerts

3 maanden geleden - Gisteren mail ontvangen van Light in the box. Zij gaan mij het bedrag van 88.69 euro terugstorten. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik wil ook de verzendkosten van 39.45 en de retourkosten voor het retourneren van jurk van 15 euro teruggestort krijgen zoals afgesproken met Lizahne van LITB. Ik verwacht van LITB het bedrag van 142.69.

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - geeft u ons het bijbehorende ticket en/of bestelnummer svp. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - Ticket 15837276

Reactie van de melder van de klacht Linda Geeraerts

2 maanden geleden - Ticket 15837276 van Light in the box zal niet in orde komen. Light in the box weigert het bedrag van de verzendkosten van 39.69 terug te betalen. Ik vind dit niet correct; LITB heeft mij foute kleur jurk toegestuurd. Ik vraag LITB dan ook om mij volledig te vergoeden. Alvast bedankt Linda Geeraerts

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 29 juli 2017 om 18:27 geantwoord

Heeft op 30 juli 2017 om 08:35 geantwoord

Beste Lizahne,
Kijk aub.in mijn dossier; LITB heeft mij de jurk reeds terugbetaald. Ik verwacht ook de verzendkosten van 39.69 € en de retourkosten van 15.15 € terug; gelieve de som van € 54.84 op mijn rekening te storten.
Alvast bedankt voor een faire oplossing aangezien LITB een foute jurk heeft gestuurd.
Linda Geeraerts

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Geeraerts