Klacht: Terugreis tijd met meer dan 8 uur vervroegd

op 01 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben op 13-01-2017 een reis naar Turkije geboekt. De reis hadden we uitgezocht omdat de heenreis vroeg was(05.55u) en de terugreis aan het eind van de dag(19.30u).
Nou heb ik net van het reisbureau gehoord dat we wat later(07.10u) vliegen.
Dit vind ik nog acceptabel, maar we zijn er niet blij mee……
De terugreis echter is dusdanig vervroegd, dat we een heel groot gedeelte van onze laatste vakantiedag missen.
We kunnen niet eens rustig ontbijten ……..
We zouden om 19.30u terugvliegen!
Nu vliegen we om 11.30u terug.
Dat betekent dat we dan ongeveer om 07.00 u opgehaald worden vanuit het hotel , naar het vliegveld .
We zijn hier erg boos over.
We hadden de reis geboekt vanwege de vluchttijden van zowel de heen- en terugreis.
Bovendien hadden we onze breng/ en haal tijden hier op aangepast.
Ik snap dat de vluchttijden aangepast kunnen worden , maar dit vind ik wel erg veel aanpassing van mij als klant/ reiziger.
Ik snap dan ook niet dat dit zomaar kan/mag en dat wij, als reizigers , dat dan maar moeten accepteren?

Ik ben tevreden als er voor ons een vlucht in de buurt van onze oorspronkelijke terugreis tijd geregeld word.
Dat dat wat (1u a 2u ) aangepast wordt is acceptabel, die 8 uur vervroeging van terugreis tijd is niet normaal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trijntjeroelfje