Klacht: teruggezonden boeken

op 15 september 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Vorig schooljaar had mijn dochter haar boeken besteld via school. Omdat ze eind augustus nog geen boeken ontvangen had heeft ze opnieuw dezelfde boeken besteld van thuis uit
Wat later krijgen we natuurlijk het eerst bestelde pakket en gebruikt ze deze. Een tijdje later krijgen we het 2de zelfde boekenpakket dat we dan natuurlijk terugzenden
Ondertussen heb ik de eerste van 3 termijnen betaald zijnde 49,55 € maar blijkt dat ik het nr van de teruggezonden boeken heb gebruikt en bel naar iddink om dat te laten weten en ze gaan het bedrag terugstorten
ik betaalde dan gewoon van het behouden pakket de 3 termijnen
Het geld heb ik nooit teruggekregen
mijn dochter besteld dit jaar haar boeken ales in orde tot vandaag krijg ik deze mail
Klant 218728
K Van Melkebeke
Aalstsesteenweg(Ide) 127 A
9506 IDEGEM

Geachte heer / mevrouw,

Hieronder vindt u een overzicht van de volgens onze administratie openstaande facturen. Van een of meerdere facturen is de uiterste betaaldatum inmiddels verstreken. Volgens onze gegevens hebben wij uw betaling echter nog niet of nog niet volledig ontvangen.

FactuurnrToelichtingDatumUiterste betaaldatumOver-schredenBedragBetaald/ verrekendOpenstaand bedragHerin-nering80592817Eindafrekening bestelling 78410717-08-201731-08-2017Ja€72,10€0,00€72,10180423701Factuur klantenservicemelding05-09-201605-09-2016Ja€-121,45€0,00€-121,45080409181Eindafrekening bestelling 66301325-08-201608-09-2016Ja€148,65€49,55€99,101Totaal€49,75Waarvan nu te betalen€49,75

Wij verzoeken u vriendelijk alle facturen waarvan de betaaldatum is overschreden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan ons te voldoen op rekeningnummer met IBAN NL62RABO0101XXXXX2 en BIC RABONL2U onder vermelding van uw factuur- en klantnummer. U kunt ook onderstaande betaallink voor Mister Cah / Bancontact gebruiken.

Indien we binnen 14 dagen geen betaling ontvangen hebben, zijn wij genoodzaakt u incassokosten in rekening te brengen.

In plaats van terug te krijgen moet ik de andere 2 termijnen ook nog betalen van de teruggestuurde boeken ????
Ik weet niet meer wat te doen
Met vriendelijke groeten
Alain

Annulatie van de nog 2 te betalen termijnen v en terugstorting van het betaalde bedrag zijde 49,55 € van de teruggestuurde boekenpakket

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alainvm