Klacht: Teruggebracht en geopend artikel terug in het schap gevonden!

op 09 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.s.,

Afgelopen week heb ik een 3 liter verpakking rode wijn “Cabernet Sauvignon Pinotage” bij uw filiaal in Maastricht(Daalhof) gekocht.
Na opening en een glaasje te hebben ingeschonken rook en smaakte die echter bedorven en zoiets kan gebeuren.

Ik kon hem zonder probleem omruilen maar wat schertste mijn verbazing een dag later?
Mijn terug gebrachte en geopende doos wijn waarbij uiteraard het plastic kraan zegeltje ontbrak stond gewoon weer in het schap!!!!

Gewenste Oplossing:

Zoiets moet volgens mij niet kunnen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juli 2016 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door guppie123