Klacht: Teruggave van betaalde (niet gekregen) huurauto

op 19 december 2012 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het online boeken van een huurauto moet men bij het afhalen een creditcard tonen. Chauffeur was niet i.b.v. creditcard maar na tel. overleg kon zij tegen betaling van $500,- borg de auto meekrijgen. Ter plaatse bleek zonder card geen auto. Betaling was afgerond op 18 selt., klacht ingediend bij Holidaycars op 26 sept. Standaard mail ontvangen dat afhandeling 6-8 weken kan duren. Dag na inschakelen Klacht.nl bericht ontvangen dat betaling zou worden teruggestort. Tot op heden nog niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

Na eindelijk bekennen dat de fout bij Holidaycars lag en dat zij tot terugbetaling zouden overgaan blijven zij in gebreke.

Ik eis zo snel mogelijk terugstorting van euro 326,99 en geen E-mails meer te onvangen om nog maar een keer een auto bij hen te huren.

Reactie van de melder van de klacht janans

6 jaren geleden - Vandaag 24 december 2012 gebeld met Holidaycars en te horen gekregen dat het bedrijf failliet is, dus kan ik fluiten naar mijn geld ondanks dat ze 2 weken geleden berichten dat het geld zou zijn teruggestort. Vreemd zeg dat zo'n bedrijf failliet gaat, toch?

Alle klachten die gemeld zijn door janans