Klacht: Teruggave van betaalde (niet gekregen) huurauto

op 19 december 2012 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Bij het online boeken van een huurauto moet men bij het afhalen een creditcard tonen. Chauffeur was niet i.b.v. creditcard maar na tel. overleg kon zij tegen betaling van $500,- borg de auto meekrijgen. Ter plaatse bleek zonder card geen auto. Betaling was afgerond op 18 selt., klacht ingediend bij Holidaycars op 26 sept. Standaard mail ontvangen dat afhandeling 6-8 weken kan duren. Dag na inschakelen Klacht.nl bericht ontvangen dat betaling zou worden teruggestort. Tot op heden nog niet gedaan.

Na eindelijk bekennen dat de fout bij Holidaycars lag en dat zij tot terugbetaling zouden overgaan blijven zij in gebreke.

Ik eis zo snel mogelijk terugstorting van euro 326,99 en geen E-mails meer te onvangen om nog maar een keer een auto bij hen te huren.

Reactie van de melder van de klacht janans

6 jaren geleden - Vandaag 24 december 2012 gebeld met Holidaycars en te horen gekregen dat het bedrijf failliet is, dus kan ik fluiten naar mijn geld ondanks dat ze 2 weken geleden berichten dat het geld zou zijn teruggestort. Vreemd zeg dat zo'n bedrijf failliet gaat, toch?

Alle klachten die gemeld zijn door janans