Klacht: Teruggave Saldo OV CHIPKAART

op 30 april 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Beste Klacht.nl
Hierbij mijn klacht over het vervoersbedrijf in Rotterdam, dankzij mijn flexwerkzaamheden komt het weleens voor dat ik moet reizen met 20 euro saldo of meer op mijn Anonieme OV-Chipkaart. Deze zet ik meestal op mijn OVChipkaart doormiddel van een RET Kaartautomaat. Wanneer een klant laatste moment afzegd wil ik ook graag het saldo op mijn OV-Chipkaart weer terug. Het is tenslotte mijn eigen geld?
De RET weigerd mij altijd dit geld terug te geven omdat ik geen transactiebonnen hebt, volgens de voorwaarden van Translink en de laatste berichten in de media dient teruggave van saldo juist makkelijker gemaakt te worden, De ret werkt hier niet aan mee.

Wanneer de RET zich aan de voorwaarden van de OV-Chipkaart zal houden, en net zoals bij de Nederlandse spoorwegen het geld direct van de ovchipkaart weer afschrijft en teruggeeft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HardstyleVibes