Klacht: terugboeking geweigerd wegens ‘technische fout’van ING

op 02 december 2016 over ING in de categorie Banken

Ik wacht al ruim een week op incasso terugboeking van E 320,66 op mijn rekening.Nadat chatten niet mogelijk was met ING heb ik vandaag gebeld en na lang wachten en doorgeschakelde gesprekken krijg ik van ING te horen dat er iets onduidelijks fout is.
Ik moet daarom nog maar eens 5 dagen wachten,dus tot dinsdag op antwoord -geen idee of het geld dan teruggestort wordt- wat ik onacceptabel vind.
Het is wettelijk verplicht het geld terug geboekt te krijgen en 5 dagen zonder geld vind ik onacceptabel.Ik zit namelijk al ruim dagen zonder geld.Er kan dus ook geen verplichte incasso’s betaald worden.
Dit komt doordat FBTO zijn afspraak niet is nagekomen en eigen risico in 1 keer,naast de aanvullende verzekering -in totaal dus E451- heeft afgeschreven.Onbegrijpelijk en onverantwoord van zowel FBTO als ING dat ze klanten zo behandelen.
Op beiden moet ik dus minimaal 5 tot 10 dagen wachten. En dat zonder geld terwijl zij zelf beweren mogelijkheden te bieden hierin!!
Niet dus

Als het bedrag van E 320,66 per direct door ING wordt teruggeboekt op mijn rekening.Ik hoef van hun technisch mankement niet de dupe te zijn en zo belachelijk lang te moeten wachten.Het is bovendien een noodzakelijk levensonderhoud

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 december 2016 om 13:39 geantwoord

Beste e4hkya9w,

Ik begrijp zeker dat dit heel vervelend is. Heeft u ook al contact gehad met de FBTO? Zij konden het niet terug storten? Ik wil heel graag met u meekijken, maar dat gaat niet op dit forum. Dit, omdat ik dan een aantal controle vragen moet stellen. Ik wil u vragen om even een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Dan kijk ik even met u mee.

Groetjes,
Femke

Alle klachten die gemeld zijn door e4hkya9w