Klacht: terugbetaling vliegtickets

Anneloes101 op 19 oktober 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Op 31-12-2019 heb ik een bedrag van €1039,67 overgemaakt naar eDreams voor een reis naar de Filipijnen van vrijdag 15-05-2020 t/m za 06-06-2020, boekingsnummer: 4898727088. Vanwege COVID-19 is deze reis niet doorgegaan, waarop wij de vliegtickets hebben geannuleerd.

Tot op de dag van vandaag hebben we geen terugbetaling ontvangen. We hebben meerdere malen gebeld met eDreams, waarop we telkens het antwoord kregen dat we moesten wachten. Op 25-09-2020 hebben ze een mail gestuurd maar daarin de tekst: ‘Goed nieuws we hebben de terugbetaling met succes verwerkt. Uw terugbetaling wordt binnen de komende 5-7 werkdagen terugbetaald via dezelfde betaalmethode die u gebruikt voor deze boeking.’

Vandaag (19-10-2020) weer telefonisch contact met eDreams gehad, waarbij ze aangeven dat ze over 2-3 dagen weer telefonisch contact met ons op zullen nemen en dat we een bedrag van €901,90 terug zullen krijgen. Ze geven aan dat het niet mogelijk is om printscreens/mails of wat dan ook te delen met ons waarop staat dat het bedrag met behulp van iDeal is overgemaakt. Vanwaar dit bedrag? En niet het overgemaakte bedrag van €1039,67?

We willen deze week nog het bedrag van €1039,67 ontvangen op onze rekening.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneloes101