Klacht: Terugbetaling nooit ontvangen

op 12 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar een bestelling van ruim 90 euro gedaan bij wish, echter is er wat mis gegaan, ik heb wel betaald maar nooit wat ontvangen. Wish stuurde mij door naar Klarna, zij zouden de terugbetaling regelen. Nu een aantal maanden en mails verder nog steeds niets ontvangen en reactie van klarna blijft uit.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld retour heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 12 februari 2018 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor uw bericht over de bestelling bij Wish die niet gelukt is.

U heeft deze bestelling op 7 november 2017 geplaatst en omdat deze door Wish niet doorgezet is, hebben wij hiervoor een automatische terugbetaling gedaan. Op 21 november 2017 hebben we u een e-mail gestuurd over de terugbetaling met referentienummer 666138780. Op 22 november 2018 is deze betaling automatisch terugbetaald naar de rekening waarvan wij deze betaling hebben ontvangen.

Ik wil u vriendelijk verzoeken na te kijken of u deze terugbetaling terugziet. Hier zou het referentienummer ook in terug te vinden moeten zijn.

Alvast bedankt voor uw medewerking en een fijne dag toegewenst.

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door AngelaV28