Klacht: Terugbetaling

op 14 september 2018 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 augustus 2018 heb ik een artikel geretourneerd, op de voorgeschreven wijze. Volgens de website zou ik dan binnen twee weken “onverwijld” mijn geld terugkrijgen, maar vandaag, 14 september, heb ik nog niets ontvangen, ondanks toezeggingen van Voordeeltrends via hun “tickets” en per telefoon en ondanks bewijsstukken van de retourzending, die ik op hun verzoek heb gestuurd

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het aankoopbedrag op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voordeeltrends

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voordeeltrends nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johntrum