Klacht: terug reis

op 17 oktober 2016 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb 5 tickets geboekt van 17oktober tot 1 november 2016
Maar nu heb ik voor enkel geboekt en de terug weg moet ik nieuwe tickets boeken ik weet niet waar mis is gegaan maar ik vind dat dit niet ksn ik dta onderbewind heb 70 euro in de week heb hard gesoaard om met de kinderen eindelijk weg te kunnen gaan krijg ik fit graag oplossing dit betekent kan nirt op vakantie met mij kinderen

Als ik niet een trrug reis hoef te boeken en te betslen ben ook te vreden als ik een klein bedrag bij miet brtalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:35 geantwoord

Beste Ashraf,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons enorm te lezen over de gebeurtenissen. Wij kunnen begrijpen dat het de nodige spanning met zich meebrengt wanneer je een enkele reis hebt geboekt, maar liever een retour wenst te hebben. Wij hebben de boeking nagekeken en kunnen zien dat er al meerdere malen contact is geweest met ons contact center over de reis vanaf het moment van boeken, tot heden.

In de boeking is te zien dat er al contact is geweest over de reservering, op de dag dat de reis is geboekt. Hierbij was er een fout gemaakt in de persoonsgegevens van één van de reizigers. Helaas hebben wij op dat moment niets vernomen van u over de enkele reis en/of retourreis. Dit vinden wij zeer spijtig. Op dat moment, hadden wij wellicht nog iets voor u kunnen betekenen buiten de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij om. Nu, twee weken na het maken van de reservering zijn de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij van kracht en kan een wijziging zonder kosten niet worden gemaakt.

Ook zien wij dat er naar aanleiding van later contact met ons contact center, een onderzoek is verricht door onze ICT-afdeling over de reservering. Zij hebben de gehele geschiedenis van de reservering nagekeken, maar zien deze als enkele reis geselecteerd. Vanaf stap één in het boekingsproces, is er gekozen voor een enkele reis en deze is in de volgende stappen ook telkens bevestigd alsmede zichtbaar op de boekingsbevestiging en e-tickets. Wij vinden het jammer dat u liever een andere reis wenste te selecteren.

Na contact met KLM, is duidelijk geworden dat het huidige vliegticket nog te wijzigen is naar een retourreis; echter wel tegen kosten. Indien u de mogelijkheden tot het wijzigen en de bijbehorende kosten wenst te vernemen, willen wij u verzoeken wederom en met spoed telefonisch contact op te nemen met ons contact center zodat zij u direct kunnen assisteren voorafgaand aan de vlucht van vanavond. Wij hopen dat de wijziging alsnog enige problemen kan oplossen.

Customer Care
TIX.nl