Klacht: terug krijgen van invoerrechten

op 19 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste,
gisteren heb ik bij DHL mijn bestelling gaan ophalen daar melden ze me dat ik het betaalbewijs van de invoerrechten moet doorsturen naar jullie en dat deze worden terug betaald , kunnen jullie mij een juist email adres doorgeven voor de verdere afhandeling .

email voor verder afhandeling

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2017 om 22:15 geantwoord

Geachte meneer van Hamme ,

Wij berekenen geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden.

Mvrgr.
Maartje Jansen