Klacht: Terug betaling duurt veels te lang

op 12 februari 2018 over CAK in de categorie Overheid

Ik krijg geld terug van de CAK maar dat krijg je dus niet zo snel! Ik heb met ene Mr. Van Dijk gesproken die zal me terug bellen erover, maar dat heeft hij dus niet gedaan en wilt mij nu zelfs niet meer spreken erover, nou sorry hoor dit vind ik echt niet kunnen, hier gaat het om: ze willen mijn bankgegevens controleren om de terug betaling goed te laten doen. Snap ik! Maar ik betaalde maandelijks een bedrag aan de CAK dus dan lijkt mij wat logisch is als je een brief verstuurd met bevestiging dat ze de juiste gegevens hebben plus via de site de gegevens bevestigd, dan zou dit toch zo snel mogelijk kunnen gebeuren! Als je moet betalen “meestal binnen 5 dagen” dan moet dat ook zo snel mogelijk anders krijg je kosten er boven op! maar dit mag wel lang duren!

Als ten eerste het bedrag wat ik terug krijg zo snel mogelijk op mijn rekening staat! En ten tweede als er iemand zoals Mr. Van Dijk, mijn beloofd dat dit snel geregeld kan worden "die dag zei hij nog" en mijn zou terug bellen erover. Dat ook DOET!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Timomich