Klacht: Tergugbetaling duurt weken!

op 09 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een nieuwe bril gekocht maar omdat ik niet kon wennen aan het lees gedeelte kon deze worden omgeruild, ik krijg zelfs een bedrag terug, nu schijnt het een aantal weken te moeten duren voor men het geld terug betaald in tegenstelling van als je iets aanschaft want dan moet je gelijk aftikken. Men kan dit niet versnellen ik vind het niet normaal dat zoiets zo lang moet duren en je word gewoon afgeserveerd als je hun mailt ik koop nooit weer een bril bij HANS ANDERS ze doen zich mooi voor als je iets wil kopen maar owee als er terug moet betaald

Gewenste Oplossing:

Dat het geld zsm op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Koster,

Bedankt voor uw melding. U heeft gebruik gemaakt van één van onze omruilgaranties omdat u niet kon wennen aan de multifocale bril. Omdat een enkelvoudige bril goedkoper is ontvangt u het resterende bedrag retour. Deze retourbetalingen worden verwerkt op het hoofdkantoor. De verwerking kan ongeveer 3 weken in beslag nemen. We snappen dat u dit bedrag zo spoedig retour gestort wilt krijgen. Wij zullen dus onze uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te regelen maar u dient rekening te houden met de 3 weken die hiervoor staat. Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sigrid15