Klacht: ter plekke betaalde taxikosten ook in rekening gebracht op mijn creditcard

op 24 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,

Mijn klacht wil ik graag neerleggen. Ik heb via booking.com een hotel gereserveerd voor mijn verblijf ik Marokko. Vervolgens zag ik dat ik via deze website ook het transport kon regelen vanuit het airport naar mijn hotel waar ik zou verblijven. Dit vond ik een goede service en heb besloten ok hier gebruik van te maken en heb een reservering gemaakt voor 6 april 2017 voor een bedrag van €10,11. Het gaat overigens ook om een taxibedrijf dat is aangesloten bij booking.com, namelijk MOZIO, dus ik dacht wel vertrouwd. Ik was vervolgens geland in Marrakech en ging buiten op zoek naar mijn taxi, maar verbazingwekkend waren zij niet aanwezig. Ik heb mij te pletter lopen zoeken en vervolgens heb ik daar een Marokkaanse vriend het taxibedrijf laten bellen. Niet veel later kwam er iemand van het bedrijf en de gegevens van de reservering. Deze jongen heeft ons afgezet bij ons hotel en ik heb het bedrag voldaan van €10,11 en fooi gegeven van €2,00. Nu komt het meest vreemde. Ik zie nnamelijk nu dat ik op mijn credicard dat ik voor deze taxibedrijf €11,90 moet betalen. Ik weiger dit absoluut, want ik heb al ter plekke betaald. Ik snap niet dat ze nogmaals een bedrag van €11,90 in rekening brengen. Dit is pure afzetterij en ik roep booking.com op om dit op te lossen, want ik ga niet nogmaals een rekening betalen wat ik al voldaan heb.

Als ik het bedrag van €11,90 niet hoef te betalen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TulTim