Klacht: Tenonrechte wordt via mijn automatische abonement van vodafone geld afgeschreven

v.deventer op 10 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 september 2012
Reactie van het bedrijf:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Opgelost
Datum 10 juli 2012

Een klant van Vodafone heeft onterecht €5 per week betaald aan QuizThrill, zonder toestemming te hebben gegeven voor deze afschrijvingen. Na acht weken van onterecht afschrijven vraagt de klant om terugbetaling van in totaal €40 en dreigt met aangifte bij de politie en het blokkeren van de automatische incasso bij Vodafone als er geen oplossing komt. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Via Vodafone wordt er door QuizThrill al 8 weken €5.-afgeschreven waar voor ik absoluut geen toestemming heb gegeven en voor mijn totaal onbekend is waar voor
Gaarne dit tenonrechte afgeschreven geld (€ 40.-) te retoneren op mijn rekening
Of een toestemming van afschrijving kunnen overleggen
Anders zal ik eind deze week hier van aangifte doen bij Politie
en mijn automatische incasso bij vodafone blokkeren

Gewenste Oplossing:

per dirct verduisterde bedrag (€40.-) terug storten

Gaarne dit tenonrechte afgeschreven geld (€ 40.-) te retoneren op mijn rekening
Of een toestemming van afschrijving kunnen overleggen

Vorige Volgende

Naam

Prijs

Datum

Details

QuizThrill

€ 5.00

06-05

Details

QuizThrill

€ 5.00

13-05

Details

QuizThrill

€ 5.00

03-06

Details

QuizThrill

€ 5.00

10-06

Details

QuizThrill

€ 5.00

17-06

Details

QuizThrill

€ 5.00

24-06

Details

QuizThrill

€ 5.00

01-07

Details

QuizThrill

€ 5.00

08-07

Details

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

13 jaren geleden - Beste v.deventer, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Wat een goedkope afhandeling de klacht is toch voor iedereen te lezen

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie