Klacht: Tennisbaan

op 02 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedemiddag, wij zitten deze week in centerparcs Limburgse Peel in Limburg,wij zijn al enkele keren gaan tennissen, allereerst vind ik de tennisbaan huur vrij hoog.vandaar dat de banen waarschijnlijk bijna nooit gebruikt worden, sporten moet je toch promoten vooral voor kinderen en daarom word er weinig gebruikt van gemaakt( jammer).vandaag weer baan gehuurd en bij het afhalen van de sleutel, omdat we iets te vroeg waren werd er door de receptie niet echt vriendelijk verteld dat wij lekker slim waren om zo langer te kunnen tennissen…zeer klant onvriendelijk, heb er maar geen reactie op gegeven want dat moet zo toch niet gaan.wij verblijven hier tot vrijdag in huisje 302..dit wilde ik toch even melden, want ons tennis plezier werd door deze ervaring flink verpest, heb daarom de sleutel ook eerder terug gebracht.Als laatste lijkt mij ook dat iemand iets huurt dat er op zijn minst veel plezier af gaan, maar alleen de sleutel aangeven was al bijna te veel moeite, mvg Danny Oosterbaan vroonland 15 4697 dh sint annaland

Geschikt en vriendelijk personeel

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 mei 2016 om 11:53 geantwoord