Klacht: Niet telefonisch bereikbaar en geen adequate reactie op email

Monique Keesom-Steenaart op 07 mei 2021 over Tennis Point in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn tennisschoenen waren binnen enkele maanden stuk. Ik heb dit gemeld bij TENNIS
-POINT. Ik mocht ze terugsturen en dan zou bekeken worden of de klacht gegrond was.
Dit is inmiddels 9 dagen geleden en ik hoor niets en TENNIS-POINT is telefonisch onbereikbaar. Een muziekje, maar ook al hou je lang vol…er volgt niets anders.
Graag ontvang ik een reactie van TENNIS-POINT, want ik zit al bijna anderhalve week zo der tennisschoenen.

Gewenste Oplossing:

Als TENNIS-POINT antwoord en met een oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tennis Point

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tennis Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Keesom-Steenaart