Mijn Klacht:
Op hun eigen website stond dat je twee (reeds vooruit betaalde) cadeaubonnen kunt gewoon combineren bij een bestelling. ‘En waarom ook niet?’ zou je denken, het is geen korting tenslotte maar gewoon geld dat al vooruitbetaald is. Maar na vele contacten met tennis-point.nl, zowel per mail als telefoon (ronduit onbeschoft te woord gestaan) houden ze vol dat ze niets kunnen doen. Dat het gewoon in hun eigen voorwaarden staat maakt kennelijk niets uit. Het is juridisch gewoon totaal onjuist. En overigens ook eenvoudig op te lossen (twee kaarten ongeldig maken en even een nieuwe code aanmaken). De klant is nu de dupe en moet nu perse twee artikelen (los) gaan kopen kennelijk. Belachelijk, niet legaal en zeker niet klantvriendelijk. En misschien wel het ergste, ze hebben daarna snel hun voorwaarden op de site aangepast! Gelukkig hebben we het screenshot nog… Het laatste woord is hier zeker nog niet over gezegd.
Gewenste Oplossing:
Tennispoint accepteert gewoon twee bonnen bij de bestelling zoals in hun eigen voorwaarden vermeld was. Of men maakt van 2 bonnen 1 bon als dat technisch beter uitkomt.
