Klacht: Geld nog steeds niet retour

Kirsten2615 op 23 oktober 2018 over Tennis Point in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin september 2018 een bestelling van ruim 200,- geplaatst. Twee artikelen gehouden, rest na 1 week retour verzonden. Ik kreeg op een gegeven een email dat Tennis Point nog geld zou moeten ontvangen. Dit bericht heb ik genegeerd omdat ik bij mijn Internet Bankieren kon zien dat het wel degelijk betaald was. Later bericht ontvangen dat de retour verzending verwerkt was en dat het geld terug gestort zou worden. Twee weken geleden maar eens gaan bellen waar mijn geld bleef, maar kwam steeds in de wacht te staan. Vorige week begonnen met mailen. Hier werd in eerste instantie op gereageerd, maar wederom nog geen volledige afhandeling. Vandaag weer gebeld. In gebrekkig Engels werd me uit gelegd dat iemand anders met de afhandeling bezig was. Ik kon er vanuit gaan dat het deze week geregeld zou zijn. De volgende keer zou ik niet zo snel meer bij Tennis Point bestellen. Nu maar hopen dat ik mijn geld alsnog terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tennis Point

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tennis Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door