Mijn Klacht:
Op vrijdag 1 juli doe ik via de site www.tennis-point.nl een bestelling van een tennistas van Nike die ik al heel lang zoek. Ze hebben er nog een op voorraad. Bestelling gedaan via Ideal betaald en vervolgens geen bevestiging. heb direct gebeld en de jongeman aan de telefoon meld mij dat hij de opdracht ziet en dat de tas voor mij is gereserveerd dat hij een andere collega de opdracht gaat geven dit in het systeem te veranderen en dan krijg ik alsnog de bevestiging aldus deze jongeman. Zondag stuur ik een mail met de vraag snel te reageren. Maandagmiddag om 12 uur heb ik zelf maar even gebeld. De dame dan meld mij dat de opdracht in het systeem staat maar dat de tas er niet meer is. Hij is waarschijnlijk in het weekend aan een ander verkocht. Niets aan te doen. Ik leg haar het verhaal uit dat de jongeman hem voor mij heeft gereserveerd dat ik heb betaald maar helaas. Ik moet zelf vragen hoe het nu met het geld moet. Ik KAN het terug laten boeken als ik wil…….
Gewenste Oplossing:
Levering van de door mij bestelde en betaalde tas. Contact met een verantwoordelijk om eventueel een andere oplossing namelijk dezelfde tas maar dan in andere kleurstelling Court Tech 1 - midnight navy/court blue/lt crimson met enige tegemoetkoming.
