Klacht: Bestelling geannuleerd zonder te informeren

roygroningen op 28 december 2018 over Tennis Point in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tennisracket besteld en betaald via iDEAL. Zonder mij te informeren via e-mail of telefoon hebben ze mijn bestelling geannuleerd. Zelfs in mijn account kon ik dit niet zien. Uiteindelijk na dagen wachten heb ik gebeld met Tennis-Point en toen vertelden ze me dat de bestelling geannuleerd was. Ze konden deze niet opnieuw activeren, dus ik kreeg mijn geld terug. Ik wil niet mijn geld terug, ik wil mijn bestelling ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en meerdere keren een e-mail gestuurd. Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend, dus we wachten maar af.

Update 14-09
De klacht is behandeld door een medewerker zonder authoricaties. Het is dus zinloos om een klacht in te dienen, al werd het wel aangeraden door de klantenservice. Je krijgt een e-mail terug van één zin. Er wordt totaal niet inhoudelijk gereageerd op je klacht en niet alle vragen worden beantwoord. Onbegrijpelijk voor zo’n groot bedrijf.

Ik wacht nu al meer dan een week totdat ze het geld van twee orders terugstorten. Administratief is het daar echt een ramp. Ik stel mijn sterren bij van 2 naar 1. Ondanks dat je een telefoonnummer in Nederland belt, krijg je een engelstalige medewerker aan de lijn en die blijft zichzelf maar herhalen.

Update 28-09
Jammer dat je geen 0 sterren kan geven. Ik heb nu een deel van mijn geld terug omdat ze van alles met elkaar aan het verrekenen zijn. Zo net maar weer gebeld, net voor 17.00 uur. Een jongeman gesproken die me van alles kon uitleggen, maar niets kon oplossen. Tijdens het gesprek een e-mail gestuurd omdat ze blijkbaar niets ontvangen hadden. Hij ontving de e-mail nu wel. Opeens was het geluid weg en inmiddels na 17.00 uur. Opgehangen en direct weer gebeld en ja hoor, een voicemail dat ze weekend hebben. Toen direct weer een e-mail gestuurd met de vraag mij terug te bellen, maar denk maar niet dat dat gaat gebeuren.

Nogmaals, ik raad iedereen af om bij Tennis-Point te bestellen. Administratief is het een totale ramp daar. Geen Nederlandse klantenservice, op geen enkele manier willen ze je echt helpen, je krijgt geen normale antwoorden per e-mail, alleen maar standaard zinnen. Oprecht nog niet eerder zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Nu dus maar weer afwachten. Zoals al weken. Ik ga een biertje pakken en ook maar weekend vieren.

Update 28-12
Ik heb meerdere berichten gestuurd via Facebook Messenger en zelfs op de Facebook pagina van Tennis-Point. Ze beloven al weken dat ze het oppakken, maar laten daarna niets meer van zich horen. Er komt geen inhoudelijke reactie. Ook niet op de vier klachten die ik heb ingediend via het ODR Platform.

Enorm slecht bedrijf. Ik geef het op en ga er geen energie meer in steken. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Tennis-Point en raad het iedereen af.

Gewenste Oplossing:

Als ze eindelijk inhoudelijk reageren en mijn twee bestellingen leveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tennis Point

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tennis Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door