Mijn Klacht:
Padel racket geretourneerd, in de doos, plastic etc. zoals we ze hebben aangekregen opnieuw opgestuurd. Na een tijdje de racket teruggekregen in een andere doos dan we ze hadden verzonden, met de melding dat ze de racket niet kunnen aannemen omdat er sprake is van beschadiging en gebruikssporen.
Er zijn dus 2 opties:
1) Of ze hebben ons in eerste instantie een beschadigd product opgestuurd
2) Of ze sturen ons nu via retour een ander (én beschadigd) product dan dat ik heb opgestuurd
De racket is telkens in speciaal plastic verpakt dat je zelf niet kan verwijderen en daarna opnieuw aanbrengen. Dat is het bewijs dat die nooit is gebruikt.
Klantendienst is voor geen rede vatbaar. Ik kan niet vatten dat ze hun klanten zoiets aansmeren, echt dit is on-ge-lofelijk.
Ik bestel NOOIT meer via deze website. Dat je op Facebook geen reviews kan schrijven zal ook zijn redenen hebben.
€140 onterecht NIET teruggekregen. Ik ben hier niet over te spreken.
Gewenste Oplossing:
Mijn retour aanvaarden en het geld terugstorten. Ik heb die racket nooit gebruikt dus eis mijn geld terug.
