Klacht: tenaamstelling gewijzigd van mijn rekening

op 05 februari 2017 over ING in de categorie Banken

Ik heb al 30 jaar een rekening bij ING, mijn ex is ooit bijgeschreven op deze rekening, met de scheiding 3 jaar terug heeft de rechter uitgesproken dat zij zich uit moest schijven van deze rekening.

Maar na een half jaar had ze dat nog niet gedaan, ik heb contact op genomen met de ING, om het te regelen, uiteindelijk met Hr Donkerbroek in contact gekomen, van de ING hij heeft haar mails en briefen gestuurd , maar er kwam geen reactie van mijn ex, ze heeft toen nog 6 weken gekregen, om te reageren ,en is uiteindelijk van mijn rekening verwijdert bijna een halfjaar, Maar vrijdag 27-01 werd ik s,avonds gebeld door ING mevr Filarski , vertelde dat mijn ex niet akkoord was en dat mijn ex terug moest op mijn rekening ,..zij is al 3 jaar getrouwd en heeft met haar nieuwe man een en-of rekening.

Wat moet zij op mijn rekening ik heb de ING de beschikking van de rechter gestuurd , waar in te lezen is dat zij er af moet,..Staat de ING boven de WET??

Hoe kan de ING dit toe staan, ik beging hier en zal het er niet bij laten zitten, en ben hier zeer kwaad over om dat mijn ex al erg veel geld heeft gestolen. volgende stap mijn advocaat , en later komt alles openbaar faceboek etz

Als Ik mijn rekening Alleen op mijn NAAM heb staan

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 februari 2017 om 17:31 geantwoord

Goedemiddag Martijn Burger,

Bedankt voor jouw bericht. Natuurlijk begrijp ik jouw reactie en frustratie hierbij.

Ik heb reeds contact gehad met de afdeling Financieel Uit Elkaar Gaan. Mijn collega die eerder contact met jou heeft gehad gaat hierover opnieuw met jou contact opnemen om dit op te lossen.

Ik vertrouw er dan ook op dat jouw klacht snel opgelost is.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Heeft op 26 juli 2017 om 09:21 geantwoord

Mevr Teuben heeft geld van mijn rekening afgeboekt wat van pgb is.

Ik hou ING verantwoordelijk voor dit wanbeleid, dit is namelijk al eerder gebeurt dat ze geld afboekt van rekening 465572\\xx

Overzicht
Datum Omschrijving Type Bedrag (€)
25-07-2017
Naam: V.Teuben-Pokrovskaja
Omschrijving: Verdeling
GT 2.991,50

Met vriendelijke groet Martijn Burger

Reactie van de melder van de klacht HM Burger

4 maanden geleden - Gisteren is er geld van mijn rekening afgeschreven door mijn ex vrouw die al ik al 3 jaar weg is en nieuw gezin heeft. De ING en uw hebben besloten dat ze actief mocht blijven op mijn rekening hier het resultaat Mevr Teuben heeft geld van mijn rekening afgeboekt wat van pgb is. Ik hou ING verantwoordelijk voor dit wanbeleid, dit is namelijk al eerder gebeurt dat ze geld afboekt van rekening 4655725 Overzicht Datum Omschrijving Type Bedrag (€) 25-07-2017 Naam: V.Teuben-Pokrovskaja Omschrijving: Verdeling GT 2.991,50 Met vriendelijke groet Martijn Burger

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste Martijn, Ik kan me voorstellen dat dit een heel vervelende situatie voor je is! Maar omdat je ex-vrouw nog steeds mederekeninghouder is en dit een gezamenlijke rekening is waarbij beide rekeninghouders gelijke rechten hebben, is zij niet in overtreding en mag zij van deze rekening overschrijven. ING is niet bevoegd hier een partij in te kiezen en we kunnen dus ook niets voor je betekenen. Het is een conflict tussen jou en je ex. Dit is telefonisch ook al eens met je besproken overigens. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HM Burger