Klacht: ten onrechte maningskosten en betalingsregeling

op 11 oktober 2016 over Iddink in de categorie Boeken

ik had boeken besteld , netjes betaald 21,95 na krijgen van rekening per post zoals afgesproken. krijg ik op een mailadres dat bijna niet gebruikt wordt een aanmaning 2 weken geleden, maar ik had betaald dus…nu gister een aanmaning met kosten 6.75, over een bedrag van 5.57 euro; Ik bellen, blijken er twee rekeningen te zijn. Heb er maar 1 gehad , maar moet toch betalen.Heb de rekening 2 weken geleden per mail gehad zeggen ze; Ze pretenderen niks per mail te doen omdat dat vergissingen kan geven….ja dus; Maar is wel eenzijdig, hun wel, ik mag niet per mail, alleen bellen en heel lang wachten; Toch maar betaald, per ongeluk op hun site om 16.39 uur geklikt op termijn betalen. 17.00 gebeld, niet bereikbaar; Juist gebeld, moet toch 1.95 kosten betalen; Terwijl alles al betaald is , gisteren; Dit is te zot voor woorden, toch?Ik maak een fout per ongeluk, online? ze zijn niet bereikbaar, en daags erna moet ik toch betalen voor een betalingsregeling van….niks; want ik heb al betaald. Zeer onvriendelijke organisatie

ik wil niet betalen voor een betalingsregeleling, voor 0 euro; want alles was al betaald voordat ik per ongeluk dat aanvinkte op de site.
en natuurlijk de aanmaningskosten, ik heb die factuur niet per post gehad.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariabroeders