Klacht: Ten onrechte een jaar abbonnement betalen

op 04 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een proefles genoten bij Basic fit. niet wetende dat ik nu een jaar abbonnement moet betalen plus deurwaarderskosten.

Gewenste Oplossing:

Dit zou opgelost kunnen worden maar basic fit legt alles direct bij deurwaarders neer en ze zeggen dat je niet in hun systeem voorkomt!

Dit is zeer onfatsoenlijk van Basic fit een proefles van 8 euro genoten en een rekening van over de 500 euro moeten betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 mei 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lilian,

Bedankt voor jouw bericht.

Graag willen wij jou verder helpen, alleen kunnen wij met de opgegeven gegevens, jouw lidmaatschap niet vinden.

Ik verneem graag een pas- of lidnummer. Het lidnummer is te vinden bij de bankafschrift onder kenmerk. Je kunt hier eventueel een screenshot van maken. Je mag dit doorsturen naar social@basic-fit.com, dan gaan wij je opnieuw proberen te vinden en jouw klacht verder oppakken.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door toenennubreda@gmail.com