Klacht: zo gaat Telfort om met 80-jarigen

op 22 januari 2020 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn moeder kreeg een nieuw modem van Telfort omdat ze dan betere Wifi zou krijgen. Daar had ze helemaal geen behoefte aan en volgens de klantenservice kon ze het modem weigeren als het bezorgd werd.
Vier weken later kreeg ze een mail “u heeft uw nieuwe modem nog niet aangesloten”. Weer gebeld met de klanten”service” en toen brak mijn klomp.
Ik sprak met P. (naam ivm privacy anoniem gemaakt) en volgens hem was het ivm de overname van Telfort door KPN wel noodzakelijk om een nieuwe modem te installeren en dat zijn collega hier onjuist over heeft geïnformeerd. Volgens hem was het normaal dat een vrouw van 80 zelf een nieuw modem etc. aansluit en anders moest ik maar even bij mijn moeder langs gaan om dat te doen. Telfort doet dat niet, in elk geval niet zonder betaling.
Ik vind deze gang van zaken ronduit beschamend.

Excuus plus iemand die ter plekke de nieuwe apparatuur installeert en Ipads en telefoons en tv volledig werkend maakt.
Als dit niet mogelijk is overwegen we Ziggo, die levert gratis monteur.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans______