Klacht: Slechte service ..slecht bereikbaar en niet luisteren

op 16 augustus 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Al vanaf 22 juli ben ik bezig om alleen een 2de tv ontvanger te krijgen. Via internet aanvragen lukte niet en als je belt word de verbinding verbroken. Dus maar geprobeerd via facebook messenger. Er werd mij verteld dat de ontvanger was aangevraagd en opgestuurd zou worden. Dat duurde en duurde maar en kreeg ik ook nog eens bericht dat ik glasvezel zou hebben aangevraagd..wat ik niet heb gedaan. Weer geprobeerd te bellen en ja hoor na 3 kwartier werd WEER de verbinding verbroken. Paar dagen later wel tv ontvanger ontvangen ,maar ook modem e.d. Voor glasvezelšŸ˜”. Na een aantal berichten via messenger heen en weer te sturen werd ik eindelijk gebeld door telfort op dinsdag 14 augustus. Er werd me uitgelegd hoe of wat met glasvezel en uiteindelijk akkoord gegaan. Er zou 16 augustus een monteur komen tussen 15:00 en 17:00 uur. Ik heb de hele dag geen monteur gezien. En ja hoor vandaag word mijn wifi niet meer ondersteundšŸ˜”šŸ˜”. Echt alleen maar ellende met hun!! Vertrouwen is nihil nu.

Als alles eens geregeld word en een compensatie voor alle ellende en tijd dat het me gekost heeft

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Alle klachten die gemeld zijn door Trelaty