Klacht: Overgang naar nieuw glasvezel resulteert in drama

op 14 juni 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,
Op 4 juni jl zijn we op verzoek van Telfort overgestapt op nieuw galsvezel (zoals Telfort het zelf noemt). Wij hadden een goed functionerend Internet, TV en Bellen van Telfort. Op 4 juni is er een monteur geweest, die heeft een nieuw glasvezel kastje geinstalleerd en een nieuw routermodem geplaatst. Aan het eind vd dag constateert de monteur dat het niet werkt. Er zal wel een storing zijn bij Telfort, morgen even alles resetten en dan moet het werken.

U raad het al, de volgende dag geen internet. Vervolgens ontstaat een constante stroom van contactmomenten met Telfort, eigenlijk steeds met hetzelfde antwoord. We weten het niet, er wordt aan gewerkt.

Dat is ondertussen 10 dagen geleden. Nog steeds hebben we geen Internet, geen TV en kunnen we niet bellen. We hebben wel een noodpakket ontvangen, met een mobiele router (via 4G) waardoor we weer een beetje kunnen internetten. Ook zat er een digitenne ontvanger bij, maar die hebben we niet werkend gekregen (geen digitenne signaal in Ruurlo??).

De klacht is onder stuur van Klantrelaties bij Telfort, en ik ben een paar keer gebeld door Wilfred van klantrelaties. Hoewel ze vriendelijk blijven en begripvol zijn, veranderd er niets. Geen dienstverlening! En zeer sporadisch informatie.

Ondertussen heb ik besloten bij Telfort weg te gaan, ik wil een normale service. Maar ik wil tegelijk ook dat de storing wordt opgelost. Ik kan pas per 12 juli naar een nieuwe provider, maar ik hoop niet dat ik al die tijd zonder dienstverlening zit.

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Een weer werkende Internet, TV en vast bellen verbinding.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hmeutstege