Klacht: Ongevraagd abonnement

EACN op 27 september 2021 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het jaar 2020 heb ik een abonnement afgesloten bij Telfort. Het abonnement is vervolgens overgezet naar KPN. Zojuist informeerde ik bij KPN naar de aanschaf van een tablet en wat hierbij nodig is. Tot mijn grote verbazing (!) kom ik er achter dat ik een vast nummer heb waar ik maandelijks 10 euro voor heb betaald ! Nog nooit heb ik gebruik gemaakt van dit nummer en dat zal ik ook niet doen. Wat is er dan mis gegaan bij de voorlichting en het afsluiten van het abonnement ? Ik probeer nu Telfort telefonisch te bereiken maar dat lukt ook niet. Ronduit waardeloos allemaal.

Gewenste Oplossing:

Retourneren van het tientje dat ik maandelijks te veel heb betaald en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EACN