Klacht: modem tv internet en telefoon en hoe gaan we het oplossen

op 21 januari 2020 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

L.S.
Ruim 3 weken geleden was mijn modem stuk. Kreeg een nieuwe. Maar voordat ik hem had en geintalleerd was is er heel wat aan vooraf gegaan Belde telfort voor het installeren van het modem. Eerst wilde jullie het niet doen en toen kwamen jullie met een monteur die ruim 50 euro zou kosten terwijl het altijd gratis gedaan wordt . De K.P.N. zei dat jullie daar geen bedrag voor mogen vragen dat het dus SERVICE is. Ik heb dat dus ook niet gedaan. Hij is geinstaleerd door iemand van de telecomcombinatie en dat was gratis!!!!!!! Geen service vind ik dit terwijl ik een duur maand abonnement bij jullie heb!!!!! Ook al houden jullie ermee op en zijn jullie failliet dan horen jullie toch nog de service te verlenen tot de tijd dat jullie weg gaan. Was niet anders voorheen gewend dat alles opgelost werd Maar nu het volgende het was niet alleen het modem maar ook het internet t.v. en tel. deden het niet meer. Dat is onacceptabel!!!!!! Ik ben afhankelijk van het internet zakelijk ,kon niet telefonisch bereikt worden en ook nog eens de t,v die eruit lag dat kan gewoonweg niet!!!!! Inmiddels heb ik zo nu en dan internet en tv want die vallen ook nog steeds weg. Inmiddels heb ik tijdelijk een tel.leentoestel van de telecombinatie gekregen zodat ze mij toch kunnen bereiken. Ik stel jullie voor of jullie zo vriendelijk willen zijn om iemand langs te sturen om alles .te bekijken gratis!!!!!! . Anders zie ik mij toch genoodzaakt om mijn maandelijkse factuur niet te betalen. Dit als vergoeding voor de geleden schade die ik tot nu toe heb geleden en nog steeds is het nog niet opgelost. Hoor graag van jullie

Vriendelijke groeten,

C.J. Leeuwenburgh.

Ben altijd tot nu erg tevreden geweest Helaas heb ik nu het gevoel dat jullie het erbij laat zitten en mij in de kou laat staan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hetzelfde als hierboven