Klacht: Ik heb alles betaald

op 16 januari 2020 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb november betaald. Zie link! https:drive.google.comfiled1FR_l4ITo17P3mIUqsS1gnjnRkvsAqM_Lview?uspdrivesdk

Gewenste Oplossing:

Wanneer wordt toegegeven dat ik heb betaald en geen achterstand heb https:drive.google.comfiled1FR_l4ITo17P3mIUqsS1gnjnRkvsAqM_Lview?uspdrivesdk

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje88