Klacht: Glasvezel overstap problemen

op 09 januari 2020 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Op 2 januari is mijn ADSL verbinding verbroken i.v.m overstap naar glasvezel. Mij is niet verteld dar dit ging gebeuren .Heb meerdere malen klantenservice gebeld en technische dienst. Ze kunnen niks doen ik moet wachten op telefoon van KPN die monteur stuurt. Heb KPN ook gebeld maar die doen ook niks omdat je geen klant bent bij ze.
Fijn hoor deze actie na 10 jaar klant van Telfort te zijn geweest. Geeft weinig vertrouwen in KPN voor de toekomst.
De hele overgang van Telfort naar KPN en van ADSL naar gladvezel is een groot fiasco. Laten we het ook maar niet hebben over de onvriendelijke klantenservice die ook nog je telefoontje afbreken als ze geen zin meer hebben om je klacht aan te horen of je te helpen.

Gebeld worden voor een afspraak met monteur voor dit weekend. Kan hij mij bellen als hij er is. Compensatie voor dagen zonder internet en mijn mb pakket van mobiel aanvullen.
Kan TelfortKPN de klanten goed en duidelijk informeren over deze overname en consequenties voor je abonnementen en de kosten per brief wanneer het allemaal via KPN gaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde Telfort klant