Klacht: 1x een foutje maken pech gehad

op 13 september 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Telfort Mobiel; ik logde per ongeluk in op het account van mijn vader- en wijzigde daardoor het verkeerde abonnement; maar er kan niks meer gewijzigd worden, er kan niks gedaan worden… ongelofelijk.
Om als vaste klant zo behandeld te worden, heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Een hele simpele oplossing; het wijzigen van mijn vaders abonnement annuleren.
Ik heb inmiddels mijn eigen abonnement al aangepast, dus jullie hebben sowieso die inkomsten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiana-Linda