Klacht: Televisie gebarsten tijden reparatie, wij zijn de dupe

op 08 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onze Philips Ultra HD televisie had enkele weken terug een defect dat hij iedere keer na een minuut vast bleef hangen en niets meer functioneerde tot we de stekker uit het stopcontact trokken. Reparatie ingediend bij de Media Markt Maastricht en gisteren (07-06-2016) was de televisie gereed. Er was niets aan gedaan, alleen een software-update (dit had Philips ook al op afstand gedaan en was niet de oplossing, maar ok).

Toen wij de TV bekeken zat er een grote scheur in het scherm (5 a 6 cm) en moest hij volgens de medewerker opnieuw ter reparatie aangeboden worden, dit zou 4 weken gaan duren. Opnieuw kregen we een kleine leentelevisie van flink wat jaartjes terug mee waar we o.a. niet onze apps op kunnen gebruiken (die wel maandelijks doorlopen qua abonnement).

Gebeld met Philips Nederland en zij zeiden dat het scherm vervangen duurder is als een nieuwe televisie en het service zou zijn van de Media Markt om de televisie te vervangen en ons een nieuwe te laten uitzoeken (eventueel met een bijbetaling of afschrijving omdat hij een jaar oud is).

Daarna gebeld met Media Markt Nederland en zij waren het daarmee eens, alleen moest ik het regelen met de vestiging in Maastricht. Deze vestiging, na 45 min aan de lijn te hebben gehangen, weigert echter en wil de reparatie door zetten. Hierdoor zitten wij dadelijk een lange periode zonder een fatsoenlijke televisie door de fout van de Media Markt (of een van hun partners).

Wanneer de televisie wordt vervangen zoals Media Markt Nederland en Philips aangeven.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svandijk1988