Klacht: Teleurgesteld in de Eemhof

op 13 maart 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Helaas ging het al mis bij het boeken. Al daar duidelijk gemeld dat er iemand is met een beperking en daarom het huisje niet ver kan zijn en ook Liever niet met een bad, maar een douche… Dit kon allemaal geregeld worden… ook was het huisje niet “ver” volgens mevrouw en viel het allemaal wel mee. En voldeden onze eisen. Tsja, voor ons was het tenslotte een smak geld… hiervoor waren wij al 16 jaar niet op vakantie geweest. Dus wij waren er ECHT aan toe.

Vervolgens ging het bij aankomst al mis. Wij stonden netjes Al lang in de rij om in te checken. Maar auto’s haalden in op de tegenovergestelde richting, En zij (een hele rits auto’s) werden ook als eerste geholpen. Misschien een afscheiding tussen de 2 richtingen? En hen toch terugsturen die voorkruipen…

Bij het inchecken hebben ze kunnen zien dat de bestuurster een beperking heeft. Maar hier werd niets gezegd over een parkeerontheffing. Hier wisten wij zelf ook niets van af. Er werd wel weer gezegd dat de auto na het uitpakken op de parkeerplaats moest.

We waren blijkbaar helemaal achterin het park geplaatst… En de afstand viel zeker niet mee… Toen we in ons huisje kwamen hebben wij alles uitgeladen, en de natte muffe geur kwam ons al tegemoet. Pas na het uitpakken kwamen we tot deze conclusie: De ramen en de tosti-ijzer waren vies, zo ook was het inventaris gewoon vies en plakkerig, Er was schimmel in het bad en de kitranden laten los, stof op de toiletrolhouder, lichtknoppen en hele spinnen raggen bij de kachels en door het huisje heen, ongedierte binnen het huisje, de plafond in de huiskamer had ranzige vlekken, uit de muren happen waardoor dit scherp was, er was een asbak in huis en de bank rook enorm naar rook en had rokersgaten (roken zou echt verboden moeten worden in de huisjes), en de bank zat totaal niet, de ramen kon je amper doorheen kijken om te genieten van de mooie omgeving, de matrassen voelen doorgezakt (hierdoor had iedereen slecht geslapen), de temperatuur ging constant omlaag (en niet zoals op het papiertje staat als er geen beweging is) het huisje werd steeds ijskoud ook wanneer we in het huisje waren, het bad was onhandig en koud (daarnaast zeker niet handig voor mindervalide).

Daarnaast over het park:
De supermarkt was echt belachelijk duur, het plattegrond klopte niet, de rijrichtingen waren ook niet altijd duidelijk, de bewegwijzering in het park waren vaak onleesbaar, klein, vies of onduidelijk, veel losse honden, het zwembad was op plekken glad, en boven het bubbelbad hing een stekkertje los, daarnaast hadden alle baden een andere temperatuur het was ook niet constant (hierdoor ziek geworden).

In eerste instantie naar de balie geweest maar zij gaven totaal geen gehoor aan onze klachten… En elke keer dat wij kwamen werden wij gezien als: “daar heb je ze weer”. zij waren niet in staat om onze klacht serieus te nemen en hier op in te spelen. Uiteindelijk voelden we ons machteloos en maar geprobeerd er wat van te maken, zo ver dit kon. Maar op dat moment was elk uur te lang.

Maar doordat veel dingen niet duidelijk waren, en de bestuurster de auto terug moest brengen naar de parkeerplaats, en zij deze afstand naar het huisje niet ter been kon afleggen, hebben wij een golfkarretje moeten huren à €78 voor 1 dag, voor ons echt een kostenpost. Zelfs bij die Cycle Center werd de bestuurster ook niet gewezen op de ontheffingskaart. Uiteindelijk hebben wij de volgende dag moeten vernemen van een vriendelijke medewerker dat er genoeg reden was voor een ontheffingskaart. Dit moest gehaald worden waar je ook incheckt.

De bestuurster moest het karretje terug brengen en is naar het incheck huisje gegaan om een ontheffingskaart aan te vragen. Hier werd zij ook heel lang in de wacht gezet terwijl er amper mensen incheckten, na een lange tijd toch een ontheffingskaart gekregen.. Ook hier de klachten aangegeven maar ook zij gaven totaal geen gehoor.

Ook de andere medewerkers van Cycle Center in de Eemhof op die volgende dag, waren totaal verbaasd dat wij niet gewezen waren op het feit dat je een ontheffingskaart kon aanvragen. Ook hier werd de bestuurster gevraagd of alles naar haar zin was in het park. Zij vertelde over de klachten, en de medewerkers vertelden dat er op het park geen tijd is voor klachten en dit dus online te doen.

Bij het uitchecken weer bij het huisje geprobeerd het een en ander weer voor te leggen, ook hier werd ons aangeraden dit online te doen.
Wij waren dood moe, van het niet lekker slapen en zaten er gewoon doorheen.

De prijskwaliteit verhouding klopt zeker niet…
Voor het geld wat je betaald mag je zeker service
en een schoon huisje verwachten.

Wij hebben door dit alles beslist geen vakantie gevoel gehad…

Als het op orde is, en wij onze eerste vakantie (sinds tijden) toch
op een manier mogen overdoen, zoals het WEL hoort.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sneeuwwitje2