Klacht: telegraaf

op 28 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 30 mei 2016 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rek,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat uw krant in het vervolg weer goed wordt bezorgd hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Tevens schuiven wij de betaaldatum met een dag op. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Rek